PINE a funkcne kluce

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu May 11 15:51:43 CEST 1995

On Thu, 11 May 1995, Magdalena Smolenova wrote:

> Kolegovia,
> viete mi poradit, ako mam prinutit PINE, aby bral do uvahy zadavanie
> prikazov cez funkcne kluce? Ak ho spustim s volbami "disable-keyboard-lock-cmd"
> a  sucasne (alebo len) "use-function-keys", tak mi berie iba kluce F1 az F4,
> ostatne neinterpretuje spravne.
>  PINE skusam na SUNe s op. systemom SUN OS 4.1.3,
> terminal mam ako VT102. Tiez by som ho chcela prinutit pracovat v rezime
> funkcnych klucov pri vzdialenom prihlasovani sa cez TELIX alebo cez NCSA
> Telnet.
> Dakujem za kazdu radu. Pozdravuje
> [...]

Zrejme zalezi na definici vlastnosti terminalu (termcap, terminfo).
Terminaly DEC vt100 maji pouze 4 funkcni klavesy. NCSA telnet apod.
jsou emulatory, jejich klavesnice se od originalni digital klavesnice
(nastesti) dost lisi, prave ve funkcnich klavesach a a klavesach
HOME/INSERT... Pokud si v emulatoru nadefinujete nejake sekvence posilane
klavesami F6 - F10 (treba podle vt320) a doplnite tuto definici i do
/etc/termcap, bude to fungovat, ale nebude to standardni. Klavesa F5 je
na terminalech DEC problematicka - ma, tusim, funkci SETUP. Nelze ji tedy
do pocitace vubec predat.

Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz