Dance Home Page

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Thu May 11 16:31:59 CEST 1995

Dobry den,
 jelikoz jsem v CR neobjevil zadnou WWW stranku tykajici se
spolecenskeho tance (hlavne STT a LAT), tak mam v umyslu ji zalozit.
Z pocatku by tam mohly byt zverejnovany terminy soutezi, pozdeji
novinky a pod. Vse to bohuzel vazne na aktualnich informacich,
datumech soutezi atd atd.

Takze pokud ma nekdo zajem o tuto stranku, ci ma nejake novinky, vi o
nejake soutezi ve svem okoli, at mi tyto informace posle, ja je
uverejnim. Prototyp Dance Home Page je na URL:
     http://phoenix.upol.cz/~michlv/dance.html

                                    Zdravi
                                        Vladimir Michl

PS: Prosim Vas, rozeslete tuto zpravu co nejvice lidem.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at upol.cz                                           *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *