CoNet vs. CESNET vs. ?

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Fri May 12 20:58:28 CEST 1995

> Date: Fri, 12 May 1995 19:41:42 MET-2DST
> From: Jan Korycan <Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz>
> To: net at cs
> Subject: Re: CoNet vs. CESNET vs. ?
>
>   penez, nezbyva mu nic jineho, nez platit pouze mail. Jinak CONET
>   pripojuje na EUNET, coz znamena rychlejsi linky, modernejsi hardware
Lokalni nebo i do sveta? Ja mel za to, ze vsechno chodi pro ceske
paterni siti, jedno jestli je to univerzitni paket, cesnetovsky nebo
conetovsky nebo ci...

Honza

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate student                E-mail:
   graphics group sysadmin                <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science      Tel: +42 2 24357417, 24357311
   CTU Prague, Czech Republic          Fax: +42 2 298098