CoNet vs. CESNET vs. ?

Jan Korycan Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz
Fri May 12 21:35:49 CEST 1995

On Fri, 12 May 1995, Jan Prikryl wrote:

>                                     ^^^^^^^^^^^^^^^
> Lokalni nebo i do sveta? Ja mel za to, ze vsechno chodi pro ceske
> paterni siti, jedno jestli je to univerzitni paket, cesnetovsky nebo
> conetovsky nebo ci...

  Kdepak, spolecne je to, ze vsechno chodi po verejnych datovych okruzich,
  at uz je to Telecomacka pevna linka, datova linka IBM, nebo neco
  podobneho. A zase plati  pravidlo za malo penez malo muziky. Tzn. pokud
  na to mate, muzete si koupit lajnu 256Kbps, pokud na to nemate, musite
  vystacit s necim pomalejsim.

							jk

                      *---------------------------------------------------*
                      | Jan KORYCAN                                       |
                      | Slezska univerzita v Opave, CR                    |
                      | E-majl: John at alfinka.fpf.slu.cz                   |
                      |                              tel.: 0653 - 454 262 |
                      | home  : Pod Cvilinem H/43    tel.: 0652 - 3639    |
                      |         794 01  Krnov                             |
                      | Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu, az se    |
                      | SCO Open Desktop.                                 |