CoNet vs. CESNET vs. ?

Miroslav Renda RENDA at feld.cvut.cz
Mon May 15 08:53:03 CEST 1995

> informaci mel CONET jednu linku do zahranici o rychlosti 64kb/sec a Cesnet
> mel linku do Amsterodamu ( 512kb/s ) a od Vidne ( asi 256kb/s ).
Kde lezi informace o rychlostech linek v republice a ven?
Videl jsem kdysi nekde na WEBu takovou mapku vcetne rychlosti, ale
nevim kde a do jake miry je aktualni (v patek jsem myslim na strance
CESNETu procital link "Today's state of CESNET" nebo tak nejak s
"aktualnimi" informacemi z 4/1994).

Dik
            Mira

  J  Ing. Miroslav Renda, K337               renda at feld.cvut.cz
  N  FEL-CVUT                                Mistnost B2/719
  N  Technicka 2                              Tel. (2435) 2232
N    166 27 Praha 6