Tisk z PCTCP

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Mon May 15 09:49:27 CEST 1995

:
: > 	Mam dotaz ohledne tisku z Woknous/PCTCP:
: > Muj tiskovy server je Linux s klasickym bsd lpr tiskovym subsystemem.
: > Uzivatele Woken si pomoci PCTCP umi namapovat kteroukoli tiskarnu
: > (kterou jim povolim namapovat) z tohoto serveru. Problem nastane
:
: 	Jestli ty Wokna jsou GruppenWokna ;-), tak nainstalovat na Linux
: Sambu - fakt se to vyplati (uz existuje i smbfs, ktery umoznuje primo
: montovat LanManagerove servery do UNIXu ....).
:
	Asi jsem se spatne vyjadril: Nejde mi o tisk na Woknovskem
serveru, ale tisk na UN*Xovem serveru z Woken_pro_hloucky_predstirajici_praci.
Tisk funguje, jen to vzdycky na dobu tisku zablokuje ta Wokna,
ze kterych jde pozadavek.

	Z jistych duvodu (accounting, bezpecnost) bych rad zustal
u tisku na UN*Xovem stroji pomoci BSD lpr protokolu.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie