CoNet vs. CESNET vs. ?

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Mon May 15 10:08:30 CEST 1995

> Kde lezi informace o rychlostech linek v republice a ven?
> Videl jsem kdysi nekde na WEBu takovou mapku vcetne rychlosti, ale
> nevim kde a do jake miry je aktualni (v patek jsem myslim na strance
> CESNETu procital link "Today's state of CESNET" nebo tak nejak s
> "aktualnimi" informacemi z 4/1994).

Trvale aktualizovana mapka topologie CESNETu (vcetne rychlosti a
planovanych linek) je k dispozici na gopher.cesnet.cz/www.cesnet.cz v
casti, venovane CESNETu. Jedno z moznych URL je
    ftp://gopher.cesnet.cz/pub/cesnet/cesnet.ps

Kdybyste cetl stranku CESNETu pekne poporadku a nepreskakoval, nemohl jste
ji minout (je to jeden z prvnich odkazu na strance)  :-)

Preji vsem pekny tyden

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic