Tisk z PCTCP

jmoravec at protel.cz jmoravec at protel.cz
Tue May 16 08:49:43 CEST 1995

>To je opravdu zvlastni. U nas pouzivame podobny zpusob, akorat se
>tisk neposila na UNIXovy stroj, ale na PC kde bezi lpd (v 2.3 nebo
>OnNet 1.1 od FTP). Pote co se prenesou veskera data je mozne normalne
>pokracovat v praci s Windows, nezavisle na stavu fronty na PC s lpd.
>Az budu mit nekdy cas mohu poslat tisk na pocitac s BSD/OS (zatim na nem
>nemam tiskarnu).

My pouzivame na DOS(Win) PC sitovy SW Chameleon, tisk posilame na BSD/OS lpr/d
a vyse popisovany problem nemame. Zkousel jsem i tisk na PC s Chameleon_lpd
a chovani v obou pripadech bylo shodne s vyse popisovanym FTP.

Pozn.: Chameleon nabizi dva druhy tisku:
              1) vyse popisovany tisk pomoci LPR/LPD
              2) tisk pomoci NFS - tento zpusob tisku jsme kdysi vyzkouseli a okamzite jsme od neho
                                                  ustoupili (nevybavuji se mi podrobnosti, proc jsme tak ucinili, ale
                                                   mam za to, ze chovani bylo shodne s Vasim problemem s PCTCP).

Pozn2: Neni neco podobneho ve Vasem PCTCP?

Jan Moravec