Tisk z PCTCP

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Tue May 16 10:51:20 CEST 1995

> My pouzivame na DOS(Win) PC sitovy SW Chameleon, tisk posilame na BSD/OS lpr/d
> a vyse popisovany problem nemame. Zkousel jsem i tisk na PC s Chameleon_lpd
> a chovani v obou pripadech bylo shodne s vyse popisovanym FTP.
>
> Pozn.: Chameleon nabizi dva druhy tisku:
>               1) vyse popisovany tisk pomoci LPR/LPD
>               2) tisk pomoci NFS - tento zpusob tisku jsme kdysi vyzkouseli a okamzite jsme od neho
>                                                   ustoupili (nevybavuji se mi podrobnosti, proc jsme tak ucinili, ale
>                                                    mam za to, ze chovani bylo shodne s Vasim problemem s PCTCP).
>
> Pozn2: Neni neco podobneho ve Vasem PCTCP?

PCTCP umoznuje take tisk pres NFS. Vyzaduje to na strane serveru
pcnfsd v.2 .Kdyz jsem to zkousel, chovalo se to tak, ze po prvnim
pokusu o tisk se nic nedelo a teprve druhy tisk "protlacil" i ten
prvni. Hovoril jsem s nekym, kdo pouzival Tsoft NFS klienta a udajne
se mu to chovalo stejne.

Petr Hruby

--
Ministerstvo zdravotnictvi CR               Petr Hruby
Palackeho nam. 4                            e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz