CoNet vs. CESNET vs. ?

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Tue May 16 12:57:33 CEST 1995

> Date:          Mon, 15 May 1995 07:57:45 MET-2DST
> From:          "Pavel Satrapa" <PAVEL.SATRAPA at vslib.cz>
> To:            "Petr Rehor" <REHO at decros.cz>, net at cs.felk.cvut.cz
> Subject:       Re: CoNet vs. CESNET vs. ?

> jen uplne nevyhnu: Dost mne prekvapuje rozsireny nazor, ze CESNET
> poskytuje Internet komercnim uzivatelum za dotovane ceny. Muzete mi
> jmenovat jediny rozumny duvod, proc by to mel delat ? Co by z toho kdo
> mel ?)

Zdalo by se, ze na otazku je jedina rozumna odpoved. ALE zalezi na
tom, co se zapocitava do nakladu. Zatimco CONET musi zapocitavat
uplne vsechno, vcetne splaceni uveru, CESNET 1) je castecne
financovan z dotaci a daru, 2) nemusi uvazovat vsechny naklady,
rekneme napr. naklady na administratory (tzn. pro CESNET pracuji
zadarmo), nebo na prvotni vybidovani infrastruktury. Ty dotace a dary
dle bodu 1) se samozrejme rozlozi na kazdeho uzivatele a proto se DA
mluvit o dotovanych cenach.

Sincerely,
Martin Krejci

* MARTIN KREJCI  .   .   .   .   .  OKRESNI URAD CESKY KRUMLOV  *
* e-mail: mkre at oku-ck.cz   .   .   .   .   .   .   .   .   .    *
* Phone:  +42-337-3577   .   .   .   .   .  Plesivec 268 .   .  *
* .   .   +42-337-2011 .   .   .    381 01  Cesky Krumlov  .    *
* Fax:  . +42-337-2767   .   .   .   .   .  Czech Republic   .  *