Vyhladavanie vo WWW

Zdenek ZILKA zilka at ure.cas.cz
Wed May 17 14:36:43 CEST 1995

In Message Wed, 17 May 1995 12:06:18 MET-2DST,
  kvarda at vc.cvut.cz (Jiri Kvarda) writes:

>Na URL

  http://www.cvut.cz/home/inet.htm
                     ????
Je toto URL skutecne spravne ?
Muj Lynx rika, ze nemuze najit /home
a kdyz to hledam v "rootu"
tak tam nic takoveho nenachazim.

           Zdenek ZILKA
Zdenek ZILKA
Ustav radiotechniky a elektroniky |Institute of Radio Engineering and
Akademie ved Ceske republiky      |Electronics Academy of Sciences
                                  |of the Czech Republic
Chaberska 57,  182 51 Praha 8, Czech Republic
Tel: +42 2 6641 180 4              | Fax: +42 2 6641 022 2
zilka at ure.cas.cz