CESNET je financovan Conetem :-)

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon May 22 12:49:54 CEST 1995

> From: Jan Korycan <Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz>
> To: net at cs
> Subject: Re: CESNET je financovan Conetem :-)

>   Ja jsem pro zmenu nepochopil, jak chcete vy toto tvrzeni dokazat.

Dokazat se to da treba ucetni revizi ... nebo mozna existuji i jine
zpusoby.

>   Kontrola cinnosti CESNETu je asi tak to posledni cim bych se chtel zabyvat.
>
>   Vy ovsem zrejmne take nemate moznost nahlednout do hospodareni CESNETu,
>   takze stejne jako Vy, ani ja nevidim duvod, proc bych mel vase argumenty
>   akceptovat.

Odsobne se mi moc nezmlouva situace, kdy pripojeni skol je CESNETu
hrazeno jaksi plosne a 'nekym'. Presto jsem naklonen verit tomu,
ze kdyby ucty CESNETu vykazovaly nejake anomalie, asi by uz mel
na krku NKU nebo nekoho jineho. A CESNET snad ucty predklada (tomu,
kdo mu plati, tedy ministerstvu nebo vlade nebo komu), nebo ne?

>   Hmm, a koho by jste chtel zalovat ? VC CVUT nebo ministerstvo ? Ja se
>   priznam, ze to tedy opravdu nevim.

To uz si musite rozhodnout vy. Ja si myslim, ze bychom se vsichni
mohli zazalovat navzajem ... ;-)

Ale ted vazne: mame sanci touto diskusi jeste neco vyresit?

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate student                E-mail:
   graphics group sysadmin                <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science      Tel: +42 2 24357417, 24357311
   CTU Prague, Czech Republic          Fax: +42 2 298098