CESNET je financovan Conetem :-)

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Mon May 22 12:30:22 CEST 1995

> Date: Fri, 19 May 1995 19:11:22 MET-2DST
> From: Jan Korycan <Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz>
> To: net at cs
> Subject: CESNET je financovan Conetem :-)

>    CESNET je vyrazne zvyhodnen oproti ostatnim providerum, nebot je
>    placen z kapes vsech danovych poplatniku - tedy i Conetu a jeho
>    smluvnich partneru. V konecnem dusledku tak vsichni ostatni provideri
>    financuji provoz CESNETu. Ze timto zpusobem financuji provoz

>    CESNETu musi predlozit ministerstvu. ALE TO ABSOLUTNE NIC NEMENI NA
>    FAKTU, ZE PENIZE NA POKRYTI VETSI CASTI NAKLADU DOSTANE PROVOZOVATEL
> [...]

Ja tu stale neco nechapu: z predchozi diskuse se mi zdalo, ze ten,
kdo plati CESNETu, jsou nase skoly a nikoliv danovi poplatnici.
Ze penize, ktere skolstvi CESNETu zaplati, pochazeni z rozpoctu a
tedy asi z dani, je dano samou instituci skolstvi a ne CESNETem.
Neda se podle me rici, ze nekdo je nekym dotovan, jen proto, ze
jeho prijmy plynou ze statniho rozpoctu. Co je na tom spatneho?
Mel jsem dojem, ze stat plati VC CVUT za provoz site pro statni
skolstvi ...

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate student                E-mail:
   graphics group sysadmin                <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science      Tel: +42 2 24357417, 24357311
   CTU Prague, Czech Republic          Fax: +42 2 298098