listproc A.Kotsikonas

Matus Uhlar Software uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Mon May 22 09:52:08 CEST 1995

In article <199505191323.PAA20673 at ns.felk.cvut.cz> you wrote:
: Vazeni administratori ,
: mohol by sa mi ozvat niekto, kto prevadzkuje pod unixom listproc od
: autora Anastasios Kotsikonas v 6.0c  a poradit mi ohladom tejto jeho
: chyby:
: Ked mu niekto posle ziadost o subscribe a neuvedie v prikazovom riadku
: svoje Meno a Priezvisko, pricom neukonci editovany riadok s prikazom
: znakom CR, tak listproc krachne na chybe "Received SIGSEGV signal".
: Mal by to brat ako obycajnu syntakticku chybu!
: Verzia, ktoru som pred tyzdnom nainstalovala, je posledna free,
: novsia uz nie je dostupna.
: Mate aj vy taketo prip. este ine neprijemnosti s uvedenym listprocesorom?
: Dakujem za odpovede.

Ja mam...je to to najlepsie co je, ale inac to vobec nie je dobry SW :-(
Ma kopu chyb a kopu veci ktore by sa dali urobit lepsie...
Najlepsie by bolo sa asi pohrabat v zdrojakoch...
Ako je mozne ze editor neukonci list novym riadkom ?
Bolo by mu to asi treba nastavit...
toto sa zide vobec, nielen u listservera...

--
Matus Uhlar (Fantomas on IRC),
Computer Centre of Technical University in Kosice, Slovakia
E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk