url na perl

Marek Balaz comckito at savba.savba.sk
Tue May 23 16:22:51 CEST 1995

Haj,

volakedy tu niekto spominal homepage PERL-u, mohli by ste mi ho poslat?
Posielajte to rovno mne, nech zahlcujeme zbytocne blbostami konferu.
Ozaj, okolo toho Cesnetu, nechcete spravit na to konferu? lebo su tu aj
ludia, ktorich to nezaujima alebo nemaju s tym vela spolocneho.

Este ohladne IRC som zabudol nieco napisat. No Irc dost zahlcuje siet, ak je
ich naraz vela, niekedy aj server zatazuje. Zavisi to od servera.
Ak nahodou chcete niekde spravit login irc alebo nejaky taky ako bol na
tuzve, tak vam to neradim. Staci spravit /exec mv .login login a je to v
keli, alebo nieco podobne, No da sa to aj odstranit.
Inak Vieden uz jeden IRC spravila tak, ze CZ a SK sa na neho nedostanu, lebo
bol pretazeny. Tot vsjo, blizsie mozem este nieco poslat.

S pozdravom Marek Balaz (Kitaro)
--