CoNet vs. CESNET ?? SpiNet a.s.

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Tue May 23 16:25:22 CEST 1995

:
: > : 	Mam ted pred sebou nabidku fy. SpiNet a.s. a tam je:
: > : "Mate jiz pristup k siti Internet a svoji E-Mail a IP adresu?"
: > : ...                                                ^^^^^^^^^
: > :                                             David Brousil
: >
: > 	Pokud jiz mate pristup na Internet, tak oni se nemusi
:
: Tu vetu "Mate jiz pristup na Internet..." v te reklame jsem
: chapal jako recnickou otazku, na kterou ma zakaznik spravne
: odpovedet "ne".
:
	Aha, tak to jsem to spatne pochopil. To je trapas, co?

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie