CoNet vs. CESNET vs. ?

Honza Kostal jenik at feld.cvut.cz
Mon May 29 17:24:39 CEST 1995

On Wed, 17 May 1995, Pavel Cisar wrote:

> Hovoril jsem o paterni siti, a ta by mela byt podporovana statem
> primo, protoze ji bude potrebovat i pro zajisteni svych internich
> provoznich potreb (propojeni center statni spravy). Lokalni odbocky

	Hmm, mam jakesi povedomi o stavu propojovani uradu pod spravou
ministerstva financi, jeden znamy dela cosi okolo ministerstva
spravedlnosti, skolil jsem spravce z okresnich uradu ....
	Uvaha o vytvoreni velke maxisite pro potrebu statni spravy (jako
takove, tedy vsech ministerstev) je sice teoreticky spravna, ale v praxi
u nas docela mimo. Muj dojem je, ze vetsina ministerstev si udela (necha
udelat) minimalne jednu sit, pripadne i nekolik siti, a to vetsinou tak,
ze si je od nekoho pronajme. Vysledek bude mene funkcni, nekolikrat
drazsi, a bohuzel to zaplatime vsichni.

						Honza Kostal
						jenik at feld.cvut.cz
                                                FIDO: 2:420/12