non-logged

Tomas Hnetila LAN Projekt vyborny at jidas.anet.cz
Mon May 29 17:49:22 CEST 1995

Model NLICLEAR.NLM je dostupny v jednouzivatelske verzi Novellu Netware ,
ktera je dodavana k nekterym produktum (napr. Netware Connect 8port a vys
> Kolegove,
> muzete mi nekdo pomoct s nasledujicim problemem ?
> Na No-wellu pro 20 users mam permanentne ( pres den) nalogovano
> asi tak 16 uzivatelu. Velmi casto se stava, ze zbyvajici 4 pripojeni
> jsou pripojena na uzivatele, resp. na pocitac, ktery se odhlasil,
> nicmene je stale pripojen jako non-loged( vidi adresar sys:login\).
> TEDY: Vite nekdo o nejake sikovne utilite, ktera by dokazala zavrit
> tyto "non-loged" connections ? Uplne nejlepsi by bylo, kdyby si to
> uzivatele mohli spoustet sami.
> [...]

existuje NLM, ktore sa vola NLICLEAR.NLM neviem kde som ho puovodne
nasiel, ale mohol by niekde na FTP existovat. Robi to, ze kazdeho NOT-
LOGGED-IN nemilosrdne po 60 sekundach zrusi. Ak ho nenajdete, tak
samotne NLM by som vam mohol poslat (bol k tomu tusim este nejaky TXT
alebo mozno aj iny subor, ale ten neviem, ci este niekde mam). U mna
zatial ten modul uspesne bezi, akurat, ze ak sa odhlasim a vratim sa
k pocitacu po viac ako 60 sekundach, tak nemuozem rovno napisat LOGIN
ale musim znovu loadovat modul VLM alebo NETX, ale na to sa da
zvyknut.

                    bye
                            WaMBi

PS: pre clenov tejto konferencie, ktory nemaju radi ked sa tu spomina
NOVELL (vid starsie prispevky :-) ) tak sa obracajte na konferenciu
NOVELL at ksvi.mff.cuni.cz (prihlasit sa cez listserv at ksvi.mff.cuni.cz
SUBSCRIBE NOVELL).

PPS: nehnevajte sa na tento prispevok, ja tiez musim mazat uz trapne
prispevky CONNET versus CESNET :-) alebo, ze prazska alebo aka banka
ci co ponuka pracu - ved to by som skrachoval na stravnom a cestovnom
ak by som tam isiel robit :-) a nielen ja.

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://pascal.fmph.uniba.sk/~2wagner/
 E-mail  :  wagner at st.fmph.uniba.sk