W95 & zakaznik + klavesnice

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Mon Feb 12 12:26:58 CET 1996

At 11:55 12.2.1996 +0100, you wrote:

>Nojo, ale mohu si vybrat jen z toho, co mi tam nabizi! Dalsi krok -
>editace rozlozeni klavesnice - uz neni!

 To je uplna pravda. Pokud by to tam bylo, byl bych taky radsi.
Pro zmenu by asi bylo treba zmenit primo driver klavesnice, ale do toho
jsem se jeste nekoukal. Myslim ale, ze tato debata by patrila do jine
konference.
Neni to uz vubec o siti, natoz pak o internetu....

                P.F.

> [...]
>|Technical University of Brno                                      |
>|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
>|Department of Computer Science and Engineering                    |
>|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
>|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
>|     +42-5-43167-322                                              |
>|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic