TCP maximum segment size a Win NT

Jan Korycan jkorycan at cdrail.cz
Mon Feb 12 14:46:57 CET 1996

On Mon, 12 Feb 1996, Pavel Satrapa wrote:

> Vec, ktere se vyslovene bojim, je pristup typu "Kazdy trouba spravcem site
> za pet minut. Klikni sem - klikni tam a uz to jede, uz to fici." Ja se
> doslova desim haldy lidi, kteri se nebudou namahat cokoli se ucit nebo se
> snazit pochopit, protoze spravovat server je prece tak snadne. Staci
> kliknout sem - kliknout tam. V Unixu to laik daleko nedotahne. Bude muset

Mmm, tak strasne to v NT neni. I navzdory uzivatelskemu rozhrani je to v
nekterych vecech docela kvalitne nepruhledne. Takze instantni spravce
(nebo spravce v prasku ? ...) spise skonci u "klikni sem, klikni tam a
bud nic se nedeje, nebo se vsechno rozdrbalo a je nutne zacit znova" :-)

Pekny den preje

						Jan Korycan

P.S.: Omlouvam se Linuxakum, na emulator SCO jsem zapomnel jak na smrt.