TCP maximum segment size a Win NT

Jaroslav Biolek biolek at ro.vutbr.cz
Mon Feb 12 14:47:43 CET 1996

> Vec, ktere se vyslovene bojim, je pristup typu "Kazdy trouba spravcem site
> za pet minut. Klikni sem - klikni tam a uz to jede, uz to fici." Ja se

Pro krista pana, kdyz o tom nic nevite tak proc o tom pisete. Videl jste
par okynek uz si troufate tvrdit tak zasadni veci.

> doslova desim haldy lidi, kteri se nebudou namahat cokoli se ucit nebo se
> snazit pochopit, protoze spravovat server je prece tak snadne. Staci
> kliknout sem - kliknout tam. V Unixu to laik daleko nedotahne. Bude muset
> absolvovat nejakou knizku nebo skoleni. Behem tohoto absolvovani se vsak
> zpravidla dozvi nejen JAK se to ma delat, ale take CO a PROC vlastne
> delat. Ve Windows je motivace k sebevzdelavani mnohem mensi - a to je vec,
> ktera mi na nich velmi vadi (hned po narocich na HW).

Strasna polopravda, skolil jsem uz desitky lidi, mezi nimi i lidi prechazejici ze
sveta UNIXu (vetsinou ne ze sve vule, ale z vule zamestanavatele a nove
koncepce) a nekteri zkuseni spravci nektere veci z NT nepochopili a bylo jasne
videt, ze jim to pod cepici nejde. Predevsim veci kolem definice a spravy domen
a nastaveni jejich vztahu.

Odolny jsem myslim dost, pouzivam i Linux, protoze ma skvela X-Window
ale takovych tvrzeni o nem se nedopustim nebot o nem moc nevim.

Pouze muj osobni nazor, NT je jiz velmi dobry system se slusnou perspektivou.
Soudim tak podle betaverze 4.0 a celkovych sachu na trhu s OS.

Zdravim
			Jarda Biolek

ing. Jaroslav Biolek
Technical University of Brno	        Fax: +42 5 41235370
Kounicova 67a                 	   Tel./Fax: +42 5 41125166
601 90 Brno, Europe-Czech Republic  E-mail : biolek at ro.vutbr.cz