Podivny koniec list-u dec-l

GASPAROVIC MARTIN martin at softip.sk
Mon Jul 22 14:50:27 CEST 1996

Myslim ze reagujete skor na moju spravu zo subjectom "Moje vyhlasenie".

Spravou "Podivny koniec listu dec-l" som chcel vyjadrit svoju obavu
o ostatne mailing list-y .
Mna jedineho donutili napisat nieco ako "Moje vyhlasenie", ale dec-l zanikol ako
taky. A osloveny boli viaceri z tohto list-u nezavisle od zalovatelnosti ich
tvrdeni.
Cize upozornujem na zrejmu snahu agresivne tlmit prejavy nespokojnosti bez
ohladu na ich pravdivost.

                Marin Gasparovic

P.S.:Ale aj tak som rad ze mailing list-y su brane vazne ...