Podivny koniec list-u dec-l

8-428.6 Radek Pospisil suspi at sh.cvut.cz
Tue Jul 23 11:37:03 CEST 1996

 Preji vsem hezky den.

 Asi by tato diskuze patrila do jine konference, ale kdyz uz se toto
tema tady otevrelo (a mame ty prazdniny), tak snad nam to spravce
promine.

 Predstavme si ze tady napisu vetu:

 "Ja si myslim, ze firma xxx je prasiva !"

 Pak jsem prece verejne vyslovil svuj osobni nazor a pokud vim,tak
pravo na vlastni nazor mi nemuze nikdo odeprit. A to jestli firma xxx
je nebo neni prasiva tady vubec nerozhoduje, protoze muj vlastni
nazor muze byt jakykoliv (tedy i nespravny a zcela nepravdivy).

Druha vec je, ze jsem svuj nazor vyrkl verejne. Ale do toho prece
zadne firme xxx (a vubec nikomu) nic neni, protoze muj nazor je prece
neco jako moje (dusevni) vlastnictvi a s tim mohu delat co chci,
nebo ne ?

 bye
      Suspi

|           Radek Pospisil (Suspi)            |
|       Student of the C.T.U. in Prague       |
|      e-mail : xpospisr at cs.felk.cvut.cz      |
|      http://cs.felk.cvut.cz/~xpospisr/      |