Co sem psat ? (Was: Re: MSIE x NS; WAS: Re: Firewall)

Martin Bily bily at cs.felk.cvut.cz
Mon Jul 29 19:11:15 CEST 1996

Dobry vecer,

>Na to by nam mohl odpovedet sam spravce konference:

>Nebo o neco mene pruhledne, ale take od tehoz spravce:

>Dne  9 Jul 96 v 19:05, Martin Bily uvedl(a):

>Ocekava se od kazdeho, ze posoudi, ktery problem je "spravcovsky" a ktery
>"uzivatelsky". Takze (podle meho) sem napriklad nepochybne patri
>diskuse tykajici se routingu, distribuce posty a v konecnem dusledku
>i nedavno probirany problem jak pripojit sit pres jednu IP adresu.
>Patri sem debaty o IPv6, ATM, o novych protokolech, nebo jejich upravach.
>Patri sem debaty v jake mire a jak konkretne aplikovat omezeni kladena na
> [...]

Dostal jsem nekolik reakci na navrh FAQ. Je v nich i docela pekne
formulovany zmineny bod C.1 o tematicke naplni konference. Take
tento text kolegy Lukese si primo rika o zarazeni do FAQu.

V pristich dnech  na zaklade Vasich pripominek zpracuji novy text
a 1. srpna jej zverejnim. Pak se teste :-).

Martin Bily

Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at felk.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +42-2-2435 7323
Karlovo nam. 13                         fax:   +42-2-29 80 95
Praha 2, Czech Republic