JAVA a Network Computer

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Tue Jun 11 04:24:24 CEST 1996

IJ>			Dobry den !
IJ>According to elzet at bajt.cz.
IJ>... deeleted ...

IJ>			Vazeny pan Zajicek !

IJ>	 Napriek tomu, ze som mal zaplatene predplatne Vami vydavaneho
IJ>"mesacnika"do maja 1996 posledne mne dorucene cislo bolo z novembra 1994.
IJ>Na zopar prispevkov (odo mna i od dalsich poobne postihnutych) ste odpovedal
IJ>ze ziaden z nas nemal casopis - presnejsie publikaciu zdruz.pouz.vt.
IJ>predpalteny, zaplatili sme iba clenske sdruzenia pouzivatelov vt.
IJ>(necitujem Vas presne). Ked sme Vam uviedli priklady inzeratov, kde bolo
> [...]

Vazeny pane ze Slovenska,

Proc Bajt prestal vychazet, jsem vysvetloval za poslednich pul roku asi
tisickrat. Duvody jsou presne ty, za ktere se tu tak heroicky bijete.
Zkuste vyuzit svou energii v potrebnejsich situacich. Jiste jich kolem
vas nebude malo.

Pokud bych rozfofroval penize organizace a uzival je ke svym osobnim
pozitkum, pak byste mel pravo pouzivat slov, jaka pouzivate. Vase
vyklady o neserioznosti jsou hrube neseriozni. Podobnych vypadu, jako je
ten vas, mam uz akorat tak dost.

A pokud jde o mou reakci na prepisovani zprav z News on Net Bajtu: tyto
zpravy vychazeji bezuplatne, ale to nikomu nedava pravo si s nimi
zamanipulovat polibosti a pak se vydavat za jejich autora. Kdyz uz nic,
je slusnost aspon uvest pouzity zdroj v pripade, ze se pouzije. Ze vam
zdurazneni tohoto standardniho postupu slouzi jako zaminka pro
okrikovani, je smutne. Okrikujte si nekoho, kdo vam to bude bastit. Ja
to nejsem.

L. Zajicek