JAVA a Network Computer

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Tue Jun 11 08:35:20 CEST 1996

			Vazeny pan Zajicek !

According to elzet at bajt.cz.
> [...]

> vyklady o neserioznosti jsou hrube neseriozni. Podobnych vypadu, jako je
> ten vas, mam uz akorat tak dost.

> A pokud jde o mou reakci na prepisovani zprav z News on Net Bajtu: tyto
> zpravy vychazeji bezuplatne, ale to nikomu nedava pravo si s nimi
> zamanipulovat polibosti a pak se vydavat za jejich autora. Kdyz uz nic,
> je slusnost aspon uvest pouzity zdroj v pripade, ze se pouzije. Ze vam
> zdurazneni tohoto standardniho postupu slouzi jako zaminka pro
> okrikovani, je smutne. Okrikujte si nekoho, kdo vam to bude bastit. Ja

	Vase "zdovodnenie" (ku mne sa akosi nedostalo) mi moje peniaze
nevrati. Rovnako asi aj inym podobne postihnutym. A pokial ide o
okrikovanie, som rad, ze nan reagujete. Je to asi jediny sposob, ako Vam
pripomenut, ze "kazdy sa niekedy potkne". Uznavam, bolo by asi rozumnejsie
vlozit energiu do zorganizovania sudneho sporu "clenovia sdruzeni uzivatelu
..." vs. Zajicek, ale na to som (a asi aj ostatne "obete") strasne lenivy ...

> L. Zajicek

							Dovidenia

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk