Privatne adresy

Pavol Svorc svorcp at pp.internet.sk
Wed Apr 2 07:45:01 CEST 1997

> lince. Pravda, dynamicka IP muze utocnikovi trochu ztizit zamerovani cile,
> a navic na vytacene lince se (az na vyjimky) neda pouzit SMTP, takze ho
> muzete smahem odfiltrovat, cimz se zbavite zavazne bezpecnostni diry.

Ja by som prave ten SMTP chcel aj na komutovanej linke (pevna linka
bude skor ci neskor). Ze sa budem musiet pripojit trebars kazde tri hodiny
mi nevadi. Hlavne ze si budem moct vytvorit tolko postovych schranok kolko
potrebujem.

Moze mi ale niekto nieco povedat o vyssie spomenutej bezpecnostnej
diere a SMTP ? Co konkretne sa tym da napachat? Zatial este nie som v
obraze.

S pozdravom
P.Svorc