Privatne adresy

Tomas TPS Ulej Tomas.Ulej at intec.sk
Wed Apr 2 07:56:10 CEST 1997

Problem nastane az budete pripojeny napevno... potom uz ani to IP
nebude dynamicke

> Moze mi ale niekto nieco povedat o vyssie spomenutej bezpecnostnej
> diere a SMTP ? Co konkretne sa tym da napachat? Zatial este nie som v
> obraze.

Pokial budete spravca, co zrejme budete tak v pripade Linuxu stravite
vela casu tym, ze budete hladat diery a naplaste :)

Zakladnym faktom je, ze dier aj naplasti je hrooozne vela

> S pozdravom
> P.Svorc

-TPS (Tomas TPS Ulej)
sales representative of NETLAB Plus
system administrator of node INTEC.SK
Jilemnickeho 8, 03601 Martin, Slovakia, Europe
tel: +421 842 220061  fax: +421 842 220060  eMail:tps at intec.sk