Velkost proxy cache

Dusan Malik malik at mbox.bts.sk
Wed Apr 9 17:37:00 CEST 1997

>Urcite predsa len existuje... ale na pocet uzivatelov sa neviaze,
>skor na vyuzitie danej Proxy masiny a miest pristupov... niekde je
>cache uplne zbytocna a len zabera pamat

> Cim vacsia tym lepsie. Nie!!!! Kazda cache ma totiz urcity system indexovania,
>na prehladanie kazdeho indexu sa ako vieme vytvara proces (alebo viac
>procesov), ktore ako vsetci vieme nam ujedaju z CPU time a hlavne z
>pamate. Takze pokial mate 64 MB Ram, DEC Unix a 200 uzivatelov je
>bhodne skor kombinovat niekolko Cache serverov a kazdy nadefinovat
> [...]

LAN siet s nerutovanymi IP adresami a preto potrebujeme proxy
server na konektivity do Internetu. Tak som si myslel, ze by bolo vhodne
vyuzit i cache.
Tych 200 je v sucasnej dobe iba cielova kapacita uzivatelov (mozno uz koncom
r. 97). V sucasnosti ich je o nieco
menej ako 50%. Je jasne, ze ani vsetci nepojdu naraz do Internetu. Smerom
von je 64 kilova pevna linka.

Na proxy uvazujeme Pentium 120-130, 32MB RAM. OS asi FreeBSD i ked niektori
navrhuju NT, ale mne sa do toho moc nechce. HD min. 2 GB. Na sieti je este
www server, ktory budezatial plnit funkciu i mailservera a LAN servera. OS
NEXTSTEP (vlastne OPENSTEP)
ale kedze je na nerutovanej adrese, tak je to irelevantne. (P200, 64MB RAM,
HD 2GB )

Zdravi

	Dusan Malik
e-mail :   malik at mbox.bts.sk