Velkost proxy cache

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Wed Apr 9 17:50:15 CEST 1997

> Slaba kontrola napisaneho. Zabudol som otaznik. Suhlasim, ze cache moze byt
> lubovolne velka, pokial to procesor, pamat, SW atd. stiha v rozumnej dobe.
> Ide mi o to, aka  rozumna cache by este bola pri Pentiu 120, 32 MB RAM.
> Disk uz by sa mozno zohnal, taky aky treba.

Hm ... Ja osobne jsem ponekud skepticky, pokud jde o nejaky algoritmus.
Oni se totiz ti uzivatele ne a ne schovat do nejake krabicky ... Tudiz
jine nastaveni bude pro globalniho Internet Service Providera, jine
nastavni pro lokalniho ISP jeste jine pro skolu a uplne jine pro komercni
organizaci ... Jelikoz treba squid dela nejakou rozumnou statistiku, tak
bych doporucil nastavit 100 MB kes a po tydnu se podivat, jak stare
soubory v ni jsou ... Pote bych to doladil (i kdyz ja jsem na tech 100 MB
zustal :-) ) ...

Pro srovnani:
na strankach cache serveru cesnetu (http://cache.cesnet.cz) je uvedeno, ze
to bezi na stroji s 1 GB diskem a 80 MB RAM ... Za kritickou bych
povazoval opravdu spis pamet nez procesor ...

					S pozdravem
						Michal

P.S: Omlouvam se, jestli jsem neprinesl nic podnetneho do diskuse :-)