Software602 pro Internet

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Thu Apr 10 12:56:04 CEST 1997

Dobry den,

v ramci multilicence jsme ziskali Software602 pro Internet. Je zde
nekdo, kdo ho provozuje a ma s nim zkusenosti? Jedna se mi napr. o
nasledujici problemy:
- pri instalaci se pta na druh site Novell 3x nebo nejaka jina sit
LAN. Momentalne mame Novell 3.11 asi za mesic budeme upgradovat na
4.11. Muzu to nyni vybrat 3.11 a po upgradu to nechat. Jaky maji tyto
volby vliv na cinnost postovniho uradu?
- po instalaci si postovni urad "nacuc" seznam uzivatelu z Novellu,
ne vsak skupiny. Lze nejak tyto skupiny vytvorit (i rucne). Dale jsem
nenasel moznost vytvoreni distribucnich seznamu znamych napr. z
Pegasus Mailu.

Dekuji a jsem s pozdravem
                                             Petr Janda
                                         informatik SU Decin