spatne spojeni do Nemecka

JANDOVA Marcela mjandova at asu.cas.cz
Thu Apr 10 14:49:40 CEST 1997

Mili pratele,
     mojo kolegove si uz asi mesic neustale stezuji na velmi pomale a
prerusovane spojeni do Nemecka. Mne se to jevi tak, ze velmi rychle
probehne spojeni pres routery patrici nam, pak pasnetu a cesnetu
tedy posledni identifikovatelny jmenem je: rab.cesnet.cz
pak po dlouhe prestavce se ozve Mnichov 192.121.158.115 , Frankfurt
a dal, ale trva to velmi dlouho.
Mohl by mi nekdo zasvecenejsi rict, co se za priblizne mesic zpet
zmenilo, nebo co se stalo, ze drive temer perfektni spojeni je ted temer
nepouzitelne?