Postovni protokol

Pavel Svika Pavel.Svika at ff.cuni.cz
Mon Apr 21 10:29:16 CEST 1997

Stojim pred problemem konfigurace heterogenni site s UNIXovym serverem a
Windows stanicema a nevim jak zde pracovat s postou - resp. - jak maji
uzivatele pracovat s postou. Vim cca o 3 moznostech:
	1) telnetem z Win na UNIX a pracovat s postou interaktivne - to se
mi ale moc nelibi - k cemu jsou pak Windozy, kdyz musim jet v textovem
rezimu (resp. spis se to nebude libit uzivatelum)
	2) pracovat s programem, pouzivajicim POP3 server (napr. Netscape),
ale tady vystava zasadni problem s uzivateli (a v tomto pripade vsemi),
kteri nemaji pevne stanoviste - tudiz bude kus jejich posty stazen vzdy na
tom pocitaci, na kterem sedi a budou v tom mit bordel, coz se mi (a opet
spis jim) asi nebude libit.
	3) nekde jsem pred jistou dobou cetl o postovnim protokolu (rozumej:
protokolu pro cteni posty), ktery umoznuje pracovat s postou na vzdalenem
serveru, jako by byla na pocitaci lokalnim - a tedy veskere zmeny provadet
jakoby lokalne, ale ve skutecnosti na onom vzdalenem serveru, coz se mi jako
moznost libi nejvice. Bohuzel si nemohu vzpomenout na jmeno toho protokolu
(pokud jsem si ho nahodou uplne nevysnil) a ani na nic, co s nim umi
pracovat.

Predem diky za kazdou radu...

	Pavel
--