Postovni protokol

Karel Fenz fenz at iweb.iweb.cz
Mon Apr 21 11:25:51 CEST 1997

> kteri nemaji pevne stanoviste - tudiz bude kus jejich posty stazen vzdy na
> tom pocitaci, na kterem sedi a budou v tom mit bordel, coz se mi (a opet
> spis jim) asi nebude libit.

Slusni postaci maji moznost nastavit volbu "po precteni nechat na
serveru", ale na dlouhe pouzivani to samozrejme neni.

> 	3) nekde jsem pred jistou dobou cetl o postovnim protokolu (rozumej:
> protokolu pro cteni posty), ktery umoznuje pracovat s postou na vzdalenem
> serveru, jako by byla na pocitaci lokalnim - a tedy veskere zmeny provadet
> jakoby lokalne, ale ve skutecnosti na onom vzdalenem serveru, coz se mi jako
> moznost libi nejvice.

Jak se tady resi postupne hromadeni posty na serveru ? Na prvni
pohled se to od predchoziho pripadu prilis nelisi ???

Odpoved to neni, ale zajimalo by mne, jak to vlastne ma fungovat.

     S pozdravem

Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz
Info Web s.r.o.       tel.:0641 - 243 451
Kabelikova 1          fax:0641 - 243 461
750 00 Prerov      www: http://www.iweb.cz