Postovni protokol

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Mon Apr 21 11:36:23 CEST 1997

>Stojim pred problemem konfigurace heterogenni site s UNIXovym serverem a
>Windows stanicema a nevim jak zde pracovat s postou - resp. - jak maji
>uzivatele pracovat s postou. Vim cca o 3 moznostech:
> . . .
>	2) pracovat s programem, pouzivajicim POP3 server (napr. Netscape),
>ale tady vystava zasadni problem s uzivateli (a v tomto pripade vsemi),
>kteri nemaji pevne stanoviste - tudiz bude kus jejich posty stazen vzdy na
>tom pocitaci, na kterem sedi a budou v tom mit bordel, coz se mi (a opet
>spis jim) asi nebude libit.

Co to jeste vylepsit tak, aby na nekterem file serveru mel kazdy uzivatel
svuj adresar, ktery se mu automaticky primapuje pri prilogovani do systemu.
Potom se budou data stazena pres POP3 ukladat sem a budou pristupna at se
posadim ke kteremukoli pocitaci. U nas to tak funguje uz radu let a jsme
naprosto spokojeni.

>Predem diky za kazdou radu...
>
>	Pavel

Zdenek Maruna