Postovni protokol

Tomas Hruby hruby at praha.autocont.cz
Mon Apr 21 17:42:28 CEST 1997

Pominme jedovatosti typu zruste UNIX a nainstalujte si Exchange server (i
kdyz by to melo mozna dost do sebe).
Ale ted vazne.
Pro popisovanou situaci, kdy uvadite jako prioritu mobilitu uzivatelu mi
prijde jako nejrozumejsi
pouziti nejakeho POP3 klienta ktery umi vice uzivatelu a osobni adresare
pro mail dat do home adresare na serveru. Pri trose snahy
(a stesti) se to da nakonfigurovat docela slusne.
Jako klient pripada v uvahu MS OUTLOOK, OUTLOOK express nebo Netscape
Communicator. Dalsi alternativy by se mozna nasly i ve freewaru a
sharewaru.
S pozdravem
Tomas Hruby

Pavel Svika <Pavel.Svika at ff.cuni.cz> píše v èlánku