Postovni protokol

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Mon Apr 21 17:43:17 CEST 1997

				Dobry den !
According to Karel Fenz.
> Slusni postaci maji moznost nastavit volbu "po precteni nechat na
> serveru", ale na dlouhe pouzivani to samozrejme neni.
Ide o IMAP protokol. Podporuje napr NN4
> Jak se tady resi postupne hromadeni posty na serveru ? Na prvni
> pohled se to od predchoziho pripadu prilis nelisi ???

Ide o iny TYP vyuzitia

> Odpoved to neni, ale zajimalo by mne, jak to vlastne ma fungovat.

Toto riesenie je urcene pre pouzivatelov v ramci jedne firmy (organizacie),
nie pre ISP, kde klienti schranky maju iba charakter docasnej vyrovnavacej
pamate (teda ako schranky pri brane v baraku).  V podmienkach organizacie je
naopak vhodnejsie, ak je posta na serveri, ktory je (mal by byt :-)
zalohovany, spolahlivy, dostupny 24 hodin (cize obdoba archivu oddelenia).

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk