AOL4Free-virus?

Martin Kacer 5/204 M.Kacer at sh.cvut.cz
Thu Apr 24 08:48:26 CEST 1997

# obvykly novinarsky, neinformovany a laicky blabol TASR, ale i na ich
# informaciach
# moze byt niekedy zrniecko pravdy. Vie niekdo nieco o takomto viruse?

   Jo, dneska mi prisel prvni vzkaz o tom, abych si na nej dal pozor.
Pry se siri mailem a poznam ho podle toho, ze v subjectu je napsano
"AOL4FREE.COM". Cha cha, kdyby to bylo aspon originalni. :-( Kolik
takovych pratelskych upozorneni asi kazdy z nas jeste dostane? :(
   Takze je to zase (na 99%, ten vir jako takovy samozrejme existovat
muze) pekna ptakovina. Ja nevim, ze ti, kdo takovy upozorneni porad
nekam rozesilaj, radsi nepremejslej a nevykaslou se na to. :-(((((
   Martin.

   PS: V tyhle konferenci bych o tom dal nepokracoval, i kdyby takovy
COM soubor existoval. Nema to s Internetem co delat.
   PPS: Ze jsou novinari casto "pocitacovi vzdelanci", to jsem si uz
taky vsimnul. To asi kazdej.