net abuse z earthlink.net

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Thu Apr 24 10:42:35 CEST 1997

Dobry den,

v poslednych dnoch sa v skupinach cz.* objavilo mnoho sprav off-topic,
masspostovanych do roznych news skupin rozneho subjectu.

Ak som si ich dobre pozrel, vacsina z nich prisla zo serveru
nntp.earthlink.net. Poslal som spravcovi daneho servera mail, ale neverim
velmi vysledku pretoze spam sa opakuje a takisto dostavam pravidelne na
jeden pocitac postu z *.earthlink.net

Tao to vyzera ze earthlink.net nech to uz je hocikto (ale zrejme to bude
akysi komercny provider) nezakazuje ak prave nepodporuje posielanie junk
mailov a spam clankov do newsgroup. Preto vyzyvam na bojkot tejto domeny...

Akym sposobom ?

- zakazat pristup z tejto domeny na mail port, napr.nove verzie sendmailu
alebo zmaileru skompilovane s podporou tcp wrapperamozu pridat do hosts.deny
*.earthlink.net

- starsie verzie zmaileru do smtpserver.conf:
*.earthlink.net	!mail disabled from your domain because of net abuse

- news servery mozu poziadat uplinks o pridanie
/nntp.earthlink.net do newsfeeds (zvlast toto odporucam pre gatewaye do mail
listov)

Dalsie sposoby si rad zapamatam a posudim.
--
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
 ...and if you think I'm talking for my employer, you're wrong...