SWITCH nebo HUB _?

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Mon Dec 8 11:41:19 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Jiri Novotny wrote:

> Neni principialni duvod, aby pokud pujde opravdu o stejna media
> router take nepouzival cat through.

Obvykle to tak neni , u pC routeru to snad ani nejde ...

> reseni. Mne se zda (V TOMTO PRIPADE) reseni s PC lepsi, domnivam se,
> ze rychlost nebude o moc nizsi, nez by tomu bylo se switchem (hlavne v pripade
> ze na servrovy segment dame 100Mb ethernet). Navic muze ten router

Ale jo - pokud ma pripojku do Inetu ser. linkou pak stejne musi mit router
(PC) a kdyz do nej da vic karet, tak HUB 5ti port koupi za 2.000 na kazdy
segment. Cenove to nema konkurenci.

> segmenty oddelit lepe a v pripade potreby se na nej da nainstalovat
> i firewall. Cele to pak pri vyberu kvalitniho PC a dobre instalaci

Ziju v domeni ze instalovat firewall na centralni router neni moc dobre.
Firewall by mel byt 'vsunut' mezi pripojku do Inetu a sit.

> 					S pozdravem
>
> 						J. Novotny

S pozdravem

|                             petrsi at jcu.cz                              |