Samba

Peter Sedivy sedivy at kar.elf.stuba.sk
Sun Jul 13 15:59:21 CEST 1997

Zdravim

chcel by som sa opytat na sambu.
spustil som ju, ale mam par vyhrad.

a) moja masina ma meno qqqq, ale ja chcem, aby bola pre windowsy
viditelna ako yyyy. Zmenil som polozku "server string" a aj "netbios
name" na yyyy ale stale nic

b) chcel by som, aby si samba nebrala hesla z klasickeho passwd, ale zo
svojho vlastneho passwd suboru...

c) napriek tomu, ze polozku "browseable" mam nastavenu na hodnotu "yes"
aj tak tento sambovsky server nevidim. ak rucne napisem cestu, tak je to ok.

Za vsetky rozumne rady vopred dakujem.

				PeSe

                      Omia mea mecum porto
                             *****
                       Peter Sedivy - PeSe
                   Slovak Technical University
  Faculty of Electrical Engineering and Information Technology
          Department of Electrical Machines and Devices
        Ilkovicova 3, 812 19 Bratislava, Slovak Republic
          Tel.: ++42 (7) 791 179, Fax: ++42 (7) 729 400
                 e-mail: pese at kesp.elf.stuba.sk