ADMIN: Zruseni brany do cz.comp.linux pro linux at muni.cz

Matus Uhlar uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
Fri May 9 11:50:17 CEST 1997

In cz.net.internet was written by Petr Nachtmann <XNACP01 at jms.vse.cz>:
-> > Auuu - je mi sice jasny duvod a pro prislusne mail-listy to jiste bude
-> > prinosem, ale uvazili jste (To: JK - nejsi jediny spravce ml, kdo tohle
-> > udelal), zda tim nevrazite kudlu do zad ceskym newsgroups? Bude nekdo
-> > sledovat provoz v prislusnych newsgroups, kdyz budou jen RO a v pripade
-> > vyskytu balastu zadat napravu u prislusnych spravcu news serveru nebo budou
-> > ponechany svemu osudu (ktery ja osobne v takovem pripade vidim spis cerne,
-> > ac jsem jinak optimista)?

-> I kdyby byly VSECHNY skupiny jen RO, bude jejich existence presto
-> prinosem, nebot bude mozno fulltextove prohledavat jejich archivy
-> (treba pres www.dejanews.com)

toto ma velmi malo spolocne so samotnym prepojenim. hlavne nevyhoda ze sa
nebude dat prispievat cez newsy je vsak na skodu.

Za optimalny stav povazujem ked s newsov berie len listy od zapisanych
uzivatelov. takto sa mozem zapisat nastavit si aby mi neposielal postu a
veselo prispievat.

Lenze par ignorantov stale tomuto nerozumie alebo bez dovodu toto odmieta...
(v druhom pripade by som ich nazval inac ako ignorantmi)
--
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar
 IRC: fantomas, TALK: uhlar at ccnews.ke.sanet.sk
 ...and if you think I'm talking for my employer, you're wrong...