Definice slova 'Intranet'

Vladislav Cerny black at cit.cdrail.cz
Fri May 9 12:20:16 CEST 1997

lstrit at unis.cz (Lubomir Stritecky) wrote:

>Neni to uz spise EXtranet? INtranet se mi jevi jako Internet nejakym
>zpusobem uzavreny, treba omezeny v ramci jedne budovy nebo tak nejak,
>bez _nutnosti_ komunikovat s okolim.
>--
>Lubomir Stritecky
>mailto:lstrit at unis.cz
>UNIS Computers
>http://www.unis.cz

Ano, presne tak - uzavreny, ale z hlediska Internetu. Tim okolim je minen
prave Internet (pripadne jina adekvatni komunikacni platforma). Intranet
muze (ale nemusi) byt pripojeny v Internetu, ale funguje a pouziva
Internetovske technologie nezavisle na samotnem Internetu.

                                              Vladislav Cerny
e-Mail: black at cit.cdrail.cz                   CD s.o. CIT o.z.
Web   : http://www.cit.cdrail.cz/Black/       Susicka 25
Tel.  : +420 19 2122372                307 02 Plzen
                                              Czech republic