pristup k mailu pomoci pop

Jirka Vejrazka bos at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed May 21 23:54:26 CEST 1997

> 1. jedna ikona, pri startu se zepta na jmeno
> 2. kazdy ma svou ikonu - nepta se na jmeno
> 3. jedna ikona, pres MultiPoP se stahuje posta z vice schranek,
>     kazdy ma svou postu v jine slozce.
> 4. jedna ikona, za chodu si uzivatele kliknou na ikonku EVE (zmena
> identity) a tim si prepnou nastaveni POP/SMTP,...

Souhlas, pouze pozor na dve veci - PMail vyzaduje kolegialitu, ze si
nebudou lide navzajem cist postu. Proti tomu neni zabezpecen, ale
jaky program bez hesel by byl, ze :-)

  K bodu 4 - narozdil od vsech ostatnich modulu (doplnku) do PMailu
si modul EVE uklada na disk nesifrovana hesla k uctum, na ktere se
pristupuje pres POP. Pozor na to!

  Jirka