pristup k mailu pomoci pop

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Thu May 22 08:42:52 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Jirka Vejrazka wrote:

> Souhlas, pouze pozor na dve veci - PMail vyzaduje kolegialitu, ze si
> nebudou lide navzajem cist postu. Proti tomu neni zabezpecen, ale
> jaky program bez hesel by byl, ze :-)

Neumite nekdo nastavit pmail pres pop tak, aby se zeptal na heslo pri jeho
spusteni a nikam si ho neukladal ? Ono je hezke ze si to pamatuje, ale pak
si kdokoliv muze precist moji postu (pokud se dostane k pocitaci s takto
nastavenym pmailem) nebo dokonce rozlustit heslo. Jde mi o to aby kdyz
nevypisu heslo v setup->networks (nebo tam nekde to je) a dam prikaz na
stazeni posty, tak aby mi vybehlo okenko a chtelo po mne heslo, ktere by
si pmail pamatoval do jeho ukonceni. Pri dalsim spusteni bych musel zadat
znovu heslo pro stazeni posty.

Nekdo mozna namitne, ze u programu, ktere si stahuji postu na lokalni disk
to ukladani hesla neni az tak podstatne (stejne si muze stazenou postu
precit na disku, ma li pristup k PC), ale preci jenom aspon neco.

>   Jirka

S pozdravem

|                             petrsi at jcu.cz                              |