Pripojeni firmy k Internetu

Petr Gadorek gadorek at dcse.fee.vutbr.cz
Tue May 27 08:26:57 CEST 1997

On 22 May 97 at 9:44, Karel Fenz wrote:

> Fakta:
>  - Firma s lokalni siti NetWare 3.5 ( nebude prechazet na v.4 !) s cca
Prapodivna verze :-) - a proc nechcete prejit na IntraNetWare? Cena
update by mohla byt mensi, nez cena HW routeru.
>  - vlastni www server IIS na WINDOWS NT 4.0 pripojeny pevnou linkou
>    28.8kbps s vyhledem na 64kbps a vice
>  - zaregistrovaná doména 2.úrovně + vlastní IP adresy
>  - lokalni sit pripojena k Inetu pres  SW Winproxy bezici rovnez na
>    serveru s NT 4.0, resi i distribuci posty jednotlivym uzivatelum
INW ma ipx/tcp gateway - tj. stejnou moznost pripojeni pres jedinou
adresu. Postu zadara pres mercury + pmail.
>  - na strane providera veskera posta dosla do zakaznicke domeny
>    presmerovana do jednoho mailboxu
Veskera posta se bude smerovat na INW server - a tam muze byt
schranek co hrdlo raci.

> - jak to bude s bezpecnosti lokalni site , staci Winproxy ?, je
>    realna moznost pruniku k internim datum zvenci?
Chci videt hackera, ktery se probije na konzolu serveru - a co tam
bude delat? Na konzole ma i spravce problem se dostat k datum na
svazcich. A ze by se pres IPX probil na stanice :-).

    Gáďa

--
 Petr Gaďorek;tel 05 7275-222 (gadorek at dcse.fee.vutbr.cz)