lide.seznam.cz + dalsi

Michal Krsek Michal.Krsek at mius.cz
Mon Nov 10 15:22:08 CET 1997

> -> Hm ... V tom pripade muzes naprosto sam svuj zaznam zlikvidovat ...
>
> samozrejme a pri dalsom scane ho dam jebnete zase (pardon za vyraz). a este
> sa objavi dalsia desiatke stovka ticiska firiem po celom svete a clovek bude
> musiet posielat niekolko listov denne aby sa z kazdeho noveho zoznamu
> odpisal.

No vidite ... Nevite s nakecate toho spoustu. Ja tvrdim, ze pokad se
jednou odepisete podle procedury popsane na serveru, Pri dalsim scanu Vas
tam nikdo neprida a totez plati pro to, kdybyste mel nejake 'pratele',
kteri by Vas tam chteli pridat.

> nie nie, spam sucks a treba ho vykynozit. akurat si instalujem
> sendmail-8.8.7, nahodim si ako mailer procmail a standardne filter NoCem
> a tesim sa ze mi toho bude chodit menej...

Cimz ovsem nijak neomezite prisun posty k Vasemu uzlu ... Ale to je Vam
prece uplne jedno ...

				Michal