Fw: Peering trochu jinak (was: Re: CESNET a peering (was Re:

Draco draco at email.cz
Mon Apr 13 22:24:44 CEST 1998

>                                   Adam Hauner wrote
>    Jedini, kteri budou biti, budou ICP, kteri prijdou o nekolik desitech
>ci tisovek uzivatelu. Zakaznici malych provideru mohou uteci k tem velkym.

Biti budou take zakaznici malych provideru.
Ja napriklad pouzivam VOL a ten moc dobrej peering nema.
Nemuzu ale utect k vetsimu protoze nejblizsi je v K.V. a to uz je jine UTO.
A protoze mam modem a malo penez(student) nemohu si "utek" dovolit.
A peering by vyresil napriklad to, ze se do Prahy spojuji pres Amsterdam
:-(.

                                                            Jan Hruza alias
Draco