problem se Sambou

Dan Ohnesorg Dan.Ohnesorg at mzcr.cz
Tue Apr 14 00:07:03 CEST 1998

On 13 Apr 98 at 14:17, Pavel Boček wrote:

> Dobry den,
Dobry vecer,

tohle neni zrovna vhodna konference na diskuse o sambe, alespon me to
tak prijde. Snad bysme to meli doresit osobnimi maily.

> pouzivam Sambu 1.9.18p4 na linuxu Redhat 5.0. V security = share vse funguje OK, ale pokud nastavim security = user,
> potom uzivatele Win95 a NT4.0, kteri nemaji ucet v Linuxu,
Skusil bych downgrade, p4 se mi nezda prave povedena, ma problemy s
browsingem, ktere se v p3 nevyskytovaly.

> - nemohou vylistovat seznam sluzeb Samby,
> - nemaji pristup ke sluzbam, ktere jsou "public".
>
> Je to normalni, nebo delam neco spatne? Jak zpristupnim nejakou sluzbu VSEM  (komukoliv) v security = user?
> Guest account mam nastaven spravne.

Otazka samozrejme je, co je to spravne. Nobody? to nemusi vzdycky
chodit. Skuste ftp.

Zajimave informace by se mely objevit take pri debug level = 5.

zdravim
dan
DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311