Transparent proxy na TEN34

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Tue Jun 2 18:27:09 CEST 1998

> Myslim, ze bylo nekolikrat napsano, ze ta cache bezela v overovacim a
> experimentalnim provozu. Co to znamena ? Ze se prubezne menilo nastaveni
> celeho systemu.
> Logickou uvahou dojdeme k zaveru, ze kdyz se na zacatku chovala jako
> otesanek, na konci provozu by se mohla chovat skromne.
> Samozrejme ani jeden z extremu neni spravny. Jenomze paklize si nekdo vybere
> konkretni veticku tiskoveho prohlaseni, ktera pojednava obecne o principech
> kesovani a pak ji zakomponuje do systemu, ktery se chova 'experimentalne',
> [...]

*** Pokud to dobre chapu, chces rici, ze pracovni skupina _experimentalne
poskozovala_ v ostrem provozu TEN34 provozovatele WWW serveru tim, ze v
jistych okamzicich nefungovala tak, jak by se sluselo a patrilo, tj.
vracela neaktualni a tudiz spatne dokumenty?

      V Prubezne zprave za rok 1997 je o CISCO Cache jedna veta.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz